Hanna's night

Nu är man tillbaka efter en helg i både Uppsala och Stockholm. Inte visste jag att det skulle bli som det blev? Härligt att få hänga med gratis på Lady's Night i Stockholm på lördagkvällen. Mat plus show. Magnus Uggla, Stenmarck, Andreas Johnson. Tack emelie!
 
Trodde jag skulle få lite jobb när jag kom tillbaka men det visade sig att jag har jobbat igår, idag och på lördag och söndag har jag också några arbetstider och vi ska inte börja prata om nästa vecka. 9-19 på lördag. Najs.
 
Snart kommer maggie och victoria. Vi ska shaka lite booties och äta gott innan det är en ny och härlig dag imorgon. Åh jag känner mig så positiv och glad!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0