shoppa loss

Ahh hektisk dag! Skulle hämta mamma efter jobbet. Det tar vanligtvis 5 minuter att åka från Maxi till dit vi bor, men idag tog det betyyyydligt längre tid. Lasbilen framför och på höger sida tvingade mig att svänga vänster för att sen göra en u-sväng innan jag kunde åka ut igen på den stora vägen (som jag aldrig skulle svängt av från). Vid sista korsningen är högerfilen avstängd och en lång kö väntade på mig. Jag tänkte vara lite smart och svänga av lite tidigare på en miniväg, men nej där blev det stopp då en sopbil tog upp hela vägen. U-sväng igen. Hurra. 
 
Snart är vi, jag och Linda, på väg till Göteborg. Missade bussen till henne så vi bestämde nu att vi ses vid stationen istället. Det ska bli kul att komma bort från staden lite och träffa folk! 
 
 
"Slösade" fina slantar igår, 500:- var för två par idrottsskor (behövligt dock!!), 950:- för linser och 300:- för två nya tröjor samt ett pass på friskis. Mitt hjärta brast när jag såg hur mycket jag hade spenderat på EN dag. Men ja, det är saker som kommer räcka under en längre tid så nu gråter jag inte lika mycket längre.
 


Kommentarer
vixen

det är dyrt att leva :O!!

Svar: ja tyvärr!!!!
Hanna

2012-10-16 @ 17:26:22
URL: http://victoriahalvardsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0