göteborgsmys

Ja, jag är i Göteborg. Anna är i skolan och jag ska snart göra mig iordning för att möta upp henne på stan. (Jag snodde din dator för en stund Anna, I apologize) Hon har ett supermysigt rum. Litet men bekvämt och hemtrevligt! Vad har hänt? Linda åkte hem igår... :/ Vi stannade hos Hanna sen tisdagskvällen. Nu är jag hos Anna till imorgon. Ikväll ska vi spela lite beachvolley.
 
I onsdags "shoppade vi loss" men jag hittade ingenting. Ett par örhängen för 10 :- var mitt kap. Däremot såg jag denna bok på centralstationen. Hjälparns, vill knappt veta vad den här berättar för lömskheter om Mr Darcy. Han som ska föreställa en gentleman har nu både handbojor och piskor hemma. Aj aj aj!
 


Kommentarer
anna

jättekul att du kom o hälsade på mig :) puss

Svar: jättekul att komma och träffa dig! :)
Hanna

2012-10-23 @ 15:07:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0